Ekonomikum

Sitter just nu på ekonomikum bibblan och pluggar. Eller pluggar och pluggar, jag läser lite artiklar. Och när jag läser artiklar så blir det lite här och lite där just nu. Alla är de på engelska vilket gör det lite svårare att förstå något som man redan har lite svårt att förstå. Men det är väl sporten i det hela?

Har precis skrivit färdigt min seminarieuppgift så känner att jag inte orkar göra något mer idag. Eller jag får nog läsa lite mer på artiklar och sånt senare och imorron. Ska träffa mamma och mormor om ca 30 minuter så då får man sitta och slösurfa istället. Ingen idé att åka ner på stan redan, inge kul att fönstershoppa! Får pengar på onsdag tror jag så är mina sista korvöre just nu.

Visst ser jag pigg ut?? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0