Ångest igen

Jag förstår inte att jag åter igen känner ångest inför seminariet imorron. Jag har faktiskt läst massor och jag förstår det jag läst (till skillnad från förra veckan). Känner dock att motivationen håller på rinna ifrån mig så har även börjat arbeta på det egna PM:et. Vilken jag med lite tur kan vara klar med redan nästa vecka. Vore inte det skönt så säg. Tror jag har ångest över att jag kommer ha ångest imorron när jag sitter och väntar på att det ska börja med. Kunde de inte vara tidigare än kl 13 liksom? Hela dan är ju borta när man är klar.

Sen kan jag ju säga att solen var väldigt stark den korta stund den var framme. Tror jag bränt brösten de är röda som bara den.

Nää lite fotboll på det här så blir nog allt jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0