Söndag

Seg söndag skulle man kanske kalla det. Låg och degade i sängen tills klockan var över 12. Sen dess har jag inte gjort mycket vill jag påstå. Håller på fixar frunch nu, äggmackor. Var menat att jag skulle åka och träna senare men Lina ligger bakis och jag har sån mensvärk just nu att jag inte alls känner för att träna. Så det får bli imorron istället.

Så dagen ska jag fördriva med att ta undan alla julsaker, greja om lite i bokhyllan och cd-hyllan (har fortfarande inte flyttat över cd-skivor till cd-stället jag fick i somras) och eventuellt tvätta men vi får se hur det blir med den saken.

Verkar för övrigt vara varmare ute idag sådär -10 grader. Wow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0