Slutar SJ någonsin förvåna en?

Rätt svar är NEJ. De är alltid försenade och det är alltid något strul. Speciellt nu när det är kallt. Men likförbannat ska tågen gå. Fast å andra sidan skulle folk bli irriterade om det inte gick några tåg heller. Så det är smällar man får ta antar jag men det är inte kul!

Anledningen till att jag skriver detta nu är att Emelie suttit fast i Västerås över 1 timme pga att det var något signalfel runt hela Örebro. Först skulle hon tydligen få ta buss från Arboga, sen fick de gå ur tåget i Västerås redan och stå där. Så fick de meddelande om att de skulle kunna ta bussen till Köping. Jaha sen då? Men nu är hon iaf i rullning så jag kanske ska börja med maten.

Har haft så mycket annat för mig att jag varken blivit hungrig eller tänkt tanken att börja med mat!


Uppdatering: Nu är Emelie på ingång sisådär 2,5 timme senare än det var från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0