Sista gången...

... som jag ser på 16 and pregnant på MTV. Jag har allvarligt drömt att jag blivit gravid inatt. Inte för att tala om att jag fick föda också! Nästan så man har ont ändå fast det var en dröm. Far till barnet eller nått sånt tänker jag inte nämna för det blir bara konstigt haha. Men det var helt sjukt. Så igår var första och sista gången jag kollade på den serien det kan jag ju tala om redan nu!

Idag ska jag ner på stan och göra lite ärenden. Sen har jag även massa annat att stå i eftersom jag kanske åker hem imorron. I så fall måste jag fixa någon som kan köra mig till Upplands väsby också då Osama uppenbarligen inte "kan" köra dit enligt mamma. Han har kört på snö förr, tror inte att han dör av att köra långsamt dit liksom. Men aja. Pappa jobbar så blir lite svårt att fråga honom, farmor skulle aldrig ge sig ut på motorvägen och mormor kan inte komma in till stan bara för att köra mig dit. Är inte så att jag önskar åka upptåget med all packning men antar det får bli sista utvägen.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Varför till u-väsby? Om du ska hem...

ville du ha boken? När kommer du nästa gång till u-sala om du åker imorgon?

2010-01-03 @ 12:10:56
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0