Shopping

Det blev en heldag nere på stan istället. Vid 13 åkte vi ner för att mamma skulle på möte, jag drog med mig Osama och Faisal in på apoteket för att Faisal skulle ha något mot sina svettningar. Jag förstår verkligen att han tycker det är jobbigt att hela tiden bli blöt under armarna. Men nu har vi fixat det så får hoppas att det blir bättre.

Efter det käkade vi lunch, de andra åt kycklingkebab men jag nöjde mig med en sallad. Sen började det riktiga "shoppingen". Det fanns faktiskt inte så mycket roligt att shoppa om jag ska vara helt ärligt. För min del blev det nyttigheter i form av avsminkningsservetter, deo (nu ska jag testa den uppenbarligen populära gurkdeon), bomullsrondeller, nagellacksremover och gummisnoddar. Jag har nu också kommit in i en fas då jag inte biter så mycket på naglarna. De har därför fått växa ut lite och jag har börjat tycka det är roligt att måla dom. Det har aldrig varit min grej tidigare, det är lite för "tjejigt". Men köpte också 4 små nagellack på Cubus.



Sen åklte vi bort mot jula och biltema då det behövdes en spade, med vår lilla bil och såhär mycket snö blir det lätt att vi blir inmurade när plogbilen kör förbi.

Det skulle vara riktigt intressant att se hur många steg jag gått idag. Måste ha blivit en del. Har iaf sjukt ont i fötterna!

I brist på annat sitter jag nu och installerar World of warcraft till min bror...


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag tycker det är helt underbart med långa naglar! Speciellt när man har lite fint nagellack att lägga på dem!

Fick mina naglar förlängda i höstas och när jag hade tappat dem lät jag mina egna naglar växa ut och jag har inte kunnat vara utan dem sedan dess.

Misskötte dem ett tag och jag kände mig så naken och okvinnlig!

Men nu är de tillbaks!

2010-01-29 @ 10:18:56
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lukaselida

Informative website! Thanks!

2011-07-08 @ 13:41:50
URL: http://lukaselida.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0