Nyårslöften

Känns lite som att det är något man måste göra varje nyår och sen se hur det går att hålla dem. Måste faktiskt erkänna att jag inte minns om jag gjorde några löften förra året och gjorde jag det så har jag glömt dem. Men nu ska jag iaf försöka igen och se vad som händer.

1. Ska träna ordentligt, 3-4 pass i veckan.
2. Jag ska göra saker som jag mår bra av.
3. Jag ska börja ta för mig mer.
4. Jag kommer få diciplinera mig själv att plugga lite hårdare nu på arbetsrätten.
5. Jag ska komma i form till beach 2010 om jag så ska svälta mig.

Det är väl typ det. Några av dem är ganska öppna men jag tror att jag ska klara det. Ett löfte som jag troligtvis kommer kunna hålla utan att skriva upp är att jag ska festa mindre. Men festade inte så mycket förra året heller så lär inte vara några problem. Har faktiskt tröttnat på att ha det som rutin och måste bara för att det är helg. I min värld kan man umgås utan att supa skallen av sig. Det är kul ibland men inte varje helg.

Två bilder från igår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0