Nu jävlar

Jag har beställt ett startpaket av Herbalife. Vilket är en proteinmix som man använder i shakes men en är mycket bättre än andra som Allevo och Nutrilett. Jag har använt det lite till och från förut men inte helt satt mig in i det tillsammans med träning. Men nu jädrar blir det fart i luckan. Jag har bestämt mig att jag ska komma i form, gå ner några kilo och behålla det. Jag vill kunna gå på stranden i sommar utan att tänka på vad folk runt omkring mig tycker, eller gå och må dåligt över mig själv. Jag vill kunna vara nöjd med mig själv och hur jag ser ut.

Jag känner mig väldigt motiverad att genomföra detta. Jag känner också att jag kan lyckas även fast de första veckorna kanske kommer vara tuffa. Jag ska ta mig igenom det här och jag har en fyra månaders plan för att ta mig dit. Totalt har jag dock 6 månader på mig att göra det men jag har satt mitt mål tidigare.

Ett startpaket med 2 stora paket proteinpulver, fibrer och vitaminer kostar 1100 kr. Jag använder mig av denna distributör när jag köper mina grejer. www.ner-i-vikt.se


Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas det går bra!

2010-01-10 @ 21:13:41
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0