Något roligt..

Jag var bara tvungen att dela med mig av en liten detalj från i lördags. Det tog faktiskt ett tag tills jag upptäckte det. Dock har jag ett minne av att jag reflekterade över det utanför graderoben på Strömpis. Okej såhär är det. När man lämnar in jackan/väskan i garderoben så får man en papperslapp med ett nummer på. I vanliga fall brukar dessa vara vita vad jag kan minnas men på Strömpis i lördags var de blå. Jag minns inte heller hur jag brukar vika dem men den här gången vek jag färgsidan utåt och stoppade i BHn. Det var väldigt varmt och full rulle på dansgolvet så såklart som alla andra blev jag lite varmt och svettig men som tur är så var det inte så varmt som det brukar vara på sommarn då svetten typ rinner. Aja till poängen och det roliga iaf. Det har ju gjort så att lappen jag stoppade i BHn blivit fuktig så färgen släppt.

Jag märkte därför dagen efter att jag var blå på ena bröstet och där står också nummer 7. Lite komiskt så jag antar att jag hade nummer 7 i garderoben haha. Lite kul bara nu har jag delat med mig av detta. Eller ja det går inte riktigt att tvätta bort heller så få se hur länge jag måste vara blå. =)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hjälp, det är helt sjukt.

Hur länge ska ni använda den?

2010-01-18 @ 21:31:24
Postat av: Isabel

Haha! JA det är ju tur att du kom ihåg vad det kan ha kommit ifrån, värre när man har kosntiga märken och itne alls vet vart de komemr ifrån! ;-)

2010-01-19 @ 09:27:14
Postat av: emilia

Ok, men det blir ju ändå dyrt:P, är de andra 6 också dyra?

2010-01-19 @ 10:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0