Kan man inte plugga så...

... sysselsätter man sig med något annat. Ja jag pluggar inte för att jag inte vill utan för att jag inte kan. Mina böcker har inte kommit och jag hoppas de hinner komma tills jag åker hem till uppsala så jag har något att läsa.

Därför fördriver jag tiden med att damma, dammsuga. moppa och tvätta. Allt är klart utom tvätten just nu. 3 maskiner är på tork och 3 maskiner är igång och tvättar. förstår inte att det blev så mycket men det var handdukar, sängkläder och allt, var nästan så att jag funderade på att ta gardinerna på en gång men glömde så det får vara.

Ikväll blir det Kina Muren och bio med socionomgänget. Det var våran present till Emelie när hon fyllde år. Vi ska alltså bjuda henne på en helkväll.

Kommentarer
Postat av: Sandra

är det något speciellt du kommer hem till eller är du bara långledig?

2010-01-25 @ 16:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0