Jävla tur

Det var en jävla tur att jag glömde gå till campusbokhandlen i fredags och köpa några av de böcker vi ska ha på arbetsrätten. Läste nämligen ett meddelande idag som säger att två av de böcker jag reserverat (Arbetsrätt - en introduktion och Diskrimineringslagen) ska vi ha i 2010 års upplaga. Med andra ord de har precis kommit ut eller ska släppas i slutet av denna månad. Jädra tur att jag såg det nu. Eftersom det är läraren som sagt att vi ska ha de nyaste böckerna och att dessa kommer ut. peww dock kommer det därför bli lite dyrare med böcker men samtidigt verkar det vara 7 böcker på hela terminen så jag överlever nog!


Kommentarer
Postat av: Glennlilly

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2012-01-27 @ 06:58:18
URL: http://glennlilly.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0