Jag har hittat hem

Jag vet att jag inte brukar vara borta såhär länge från bloggen. Har blivit dåligt med uppdateringar idag. Kanske hör ihop med att Emelie är här och det känns inte så snällt att sitta massa vid datorn då. Ikväll blev vi dock bortbjudna till Maria på sushi så har ätit det och spelar Mario kart. Hur kul som helst haha. Men vet fortfarande inte riktigt om sushi är min grej, känner mig konsig i magen. Men jaja jag äter det iaf inte alltför ofta.

Huvudvärken har fortfarande inte givit med sig men det har bara varit att ignorera. Ingen idé att gå och tycka synd om sig själv.

Är för övrigt skit trött så blir nog att stänga ner snart och lägga mig och läsa. Imorron ska jag ta mig till Marieberg och se om de har någon rolig rea, måste till IKEA också och köpa stearinljus. Mina är slut efter att det varit min enda värmekälla i några dar.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Fy så äckligt med sushi! Det tänker jag alödrig lära mig att äta ;-) HAha!

2010-01-13 @ 22:37:59
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sushi är ju jättegott:) Men det är som rödvin. Man har svårt för det i början men övning ger färdighet(om man nu ska lära sig o gilla rödvin hehe)

2010-01-13 @ 23:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0