Härligt

Jag måste säga att jag inte mått såhär bra på länge. Gamla glada, knasiga och halvtokiga Emma is back. Det känns helt jälva underbart att må såhär bra. Är det ens lagligt att må såhär bra? Jag hoppas att det håller i sig iaf och att vissa person håller sina löften.

Idag har jag också färgat håret. Det behövdes kan jag säga. Så tack Nina för hjälpen. Var skönt att komma iväg och köra lite tjejsnack!

Sen var det helt underbart att träna också. Tycker det är hur skönt som helst efter, även fast det är jobbigt emellanåt på passet men det ska inte vara lätt hehe.

Nu ska jag gå med min granna Anna till ica, orka gå till willys i den här kylan!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Isabel

VAd kul att du mår bra!



Här har det bara tvärvänt men jag hoppas det vänder tillbaka snart.

2010-01-12 @ 12:03:10
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0