God morgon

Lite trött och seg i skallen är jag allt men annars bra. Känns som om det blir en bra dag idag. Ska snart ner på stan och träffa Anna och Emilia. Det är äntligen dags att boka våran Cypernresa tills i sommar. Vi har pratat om det jätte länge och nu är det äntligen dags att boka. Jag behöver något att se fram emot och detta är nog precis vad som behövs!

Efter det är det raka vägen hem, duscha, fixa och trixa inför min systers 20-årsfest ikväll. Vi ska vara där redan vid 17 tror jag så gäller att sätta fart sen. Hatar att stressa och så länge jag har duschat i god tid är det lugnt. Mitt hår blir alltid bästa om det får god tid på sig att självtorka. Ja det är så med lockigt hår om man inte vill att det ska stå åt alla håll hela kvällen haha

Kommentarer
Postat av: Georgellinor

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2012-04-19 @ 14:02:19
URL: http://georgellinor.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0