Global uppvärmning

Yeah right... Det blir bara värre och värre i det här landet. Det är ju svinkallt! Kollade nyss på termometern och det visade -21 grader. Asså det är inte roligt längre. Jag vill inte gå utanför dörren. Om det är såhär kallt här, tänk er närkeslätten där det blåser som in i helvete. Man märker helt klart skillnade när det blåser och inte. Så ja jag kommer frysa ihjäl om det ska fortsätta såhär och vi måste ta oss till universitetet varje dag. Ja backen från mig och upp dit är en killer. Helt öppet och det blåser som fan!

De snackar om global uppvärmning. Jaja eller hur, såhär kallt kan inte jag minnas att vi haft på skitlänge. Nu är det isbjörnsväder. Jag tror fortfarande på att det är en naturlig del av jordens kretslopp. Varmt, kallt, varmt och kallt. Det går ju upp och ner hela tiden och så har det varit om man ser tillbaka i tiden också. Nej ge mig sommar och värme, nu är jag trött på det här!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag röstar på omiljövänlighet... flyg inrikes till örebro.

Kör bil till mataffären.

Tror det är det som krävs för att få lite värme i det här landet.

2010-01-06 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0