Dag 1...

... av det nya året det vill säga.

Gårdagen var jätte trevlig fast vi inte drack någonting. Var hos Anna och käkade och käkade lite till samt agt vi snackade massa skit och kom på nyårslöften. Vid halv 12 drog vi oss till slottet för att se på fyrverkeriet. Hur skönt som helst att kunna ta bilen måste jag säga. Var en jätte söt kille som gav oss sin parkeringsbiljette också så vi behövde inte betala något haha. Sen körde jag Katarina till stationen och Anna hem. På vägen hem till Anna fick vi ligga bakom gammel farfar på vägen (inte min), lovar att vi körde 10-20 km/h. Så jädra halt och dåligt väglag var det inte!

Efter det drog jag mig hemåt för att invänta vidare order om vad jag skulle göra. Var nämligen fyllechaffis till min syster så hade ingen aning om när de tänkt behaga åka hem. Av ren slump fick jag hämta pappa också för han kunde inte köra. Lite efter 02 ringde syster och ville hem så var bara att hämta henne och Dennis och köra hem dem till landet haha. Tror jag var hemma i stan lite i 04, då var det bara jag, taxibilarna och polisbilarna på gatorn typ.

Skönt att komma i säng var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0