Äntligen framme

Har äntligen kommit hem, sisådär 3,5 timme senare. Min resa började 16.08 och 19.45 var jag i Uppsala. Helt sjukt att det ska ta sån tid! Men nu är jag iaf hemma och i en del. Mitt tåg var så sent att Anton (en kille i min klass) kom på samma buss som mig till Uppsala. Han tåg tåget som gick en timme efter mig. Jag fick visserligen stå 30 minuter i Enköping och vänta på bussen också.

Tyckte dock mest synd om 3 killar, de gick säkert i 9an eller nått. De hade hoppat på tåget från Enköping till Västerås där de skulle byta till ett tåg till Sala. Men i allt virrvarr med flera tåg som var försenade så hoppade de på fel tåg och kom tillbaka till Enköping. Jag vet att det var taskigt att skratta åt dem i smyg men det var lite roligt faktiskt.

Så ja min tröst i det hela är faktiskt att jag inte var den enda som råkade ut för kaoset och det är en liten tröst. Fick också naturgodis och smågodis så nu är jag glad igen.
Eller nästan.. Är vrålhungrig så nu blir det lasagne!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Du kan ju höra av dig om du vill hänga på;)...

2010-01-27 @ 23:53:27
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Konradella

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 09:43:46
URL: http://konradella.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0