Ännu en söndag

Frågan är vad jag ska roa mig med idag. Har sovit hur gott som helst inatt. Har sovit nästan 11 timmar! Hur skönt som helst, få se hur mycket jag får sota för det ikväll. Suger fortfarande att jag inte har nån DVD-spelare. Jag vill kunna se på film, är inte så jätte kul att sitta vid skrivbordet att göra det. Hoppas de ringer på måndag så kanske den är klar. Det vore underbart. Eller att de äntligen fått reservdelen som saknas så de kan laga den då kanske den är klar senare i veckan då jag kommer att vara hemma.

Få se om jag ska ringa Emelie om ett tag och se om hon är vaken. Hon festade igår och då är regeln att inte höra av sig före 12 om hon inte ringer mig först dvs. Så jag behöver alltså vänta 20 minuter. På den tiden kanske jag ska fixa mig något att äta men har inget roligt i kyl och frys.

Kommentarer
Postat av: Sandra

min lillebrosha ladda ner det på piratbay tror jag åt mig.

2010-01-24 @ 14:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0