Älskar Willys

Jag är nog inte ensam om att älska Willys? Det kanske är för att man faktiskt får hur mycket mat för lite pengar. Har nyss varit och handlat och kom hem med 3 fulla kassar och det gick bara på strax över 300 kr. Det är underbart. Nu har jag mat och så jag klarar mig tills vi får pengar nästa gång. Måste visserligen köpa färskvaror men det är inte alltför dyrt.

Ska snart kolla på tv. Kunskapskanalen.. Det är nå debatt om LAS, anställningsskyddslagen och lite sånt. Jag tänkte eftersom det är arbetsrätt jag läser nu och vi ska gå igenom LAS på onsdag vore det kanske intressant att kolla. Finns inget annat att göra så varför inte? (kunskapskanalen 16.00 om nån annan vill kolla)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0