-16 grader!

Ja så varmt erm kallt är det här. Är inte så att man går ut frivilligt direkt! Har dock varit ut en sväng för att posta mobilen till min faster och det räckte gott och väl kan jag säga. Inte skönt med iskalla vindar i ansiktet. Så jag har iaf fått min dos av friskluft för dagen. Nu räcker det för min del. Antar att det inte kommer vara mycket varmare imorron och då måste jag ta mig ut.

Allt är nu städat och nästan packat. Allt kan jag inte packa idag så får köra det sista imorron bitti innan jag åker hem.

Förresten är det inte lite konstigt? När jag varit hemma i Örebro en längre tid längtar jag hem till Uppsala men när jag varit hemma i Uppsala ett tag längtar jag hem till Örebro. Antar att det är så det är när man åker hem till sin familj och sina vänner samtidigt som man har ett annat liv med andra vänner på ett annat ställe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0