Varför ringer man 7 på morron?

Vaknade 07 imorse av att någon ringde på min andra mobil dvs det nummer som varit mitt i evigheter men som jag nu bytt ifrån även fast abonemanget inte går ut än. Iaf så var det ett nummer som jag inte alls kände igen. Så jag svarade naturligtvis inte, jag var ju inte ens vaken. Så går tillbaka till sängen. Några minuter senare ringer det igen och den här gången blir jag irriterad eftersom det är så tidigt och jag har 45 min kvar att sova innan jag måste upp. Så jag svarar normalt typ "Emma" lite halft sömnig. Är en kille på andra sidan som säger "Hej erm vem är Emma då?, Jag letar efter Birgitta". Jag var säkert otrevlig när jag sa att det var mitt nummer och inte någon Birgittas nummer. Så han ursäktade sig för att ha ringt så tidigt. Det är några olika nummer som alltid ringer till mig och frågar efter en Birgitta, jag börjar bli lite trött nu. Men det tog priset att personen ringde så tidigt och inte mitt på dan eller eftermiddan som annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0