Vad roligt

Det är tydligen snöstorm på schemat idag. Snöar som in i helvete ute. Hade tänkt ta mig till willys och handla lite men jag tror inte att det blir något av med det idag. Får roa mig med att tvätta istället, då behöver jag inte gå så långt. Förstår inte heller varför jag helt plötsligt är så himla trött och seg. Det är jätte svårt att komma ur sängen även fast jag sovit mina 7-8 timmar. Är väl en sån period, hoppas den går över snart iaf för såhär kan jag inte ha det. Tar minst 1 timme i vaket tillstånd innan man blir människa och det är inte alltid man har tid med det heller!

Nu ska jag äta frunch eller om det nu är sen frukost, ännu senare lunch och då lär middagen bli lite senare ikväll också. Hur som helst spelar det ingen roll!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag är också skittrött och seg! Tror vi behöver mer sol nu!

Imorse satte jag på mig tröjan åt fel håll och jag är så himla tankspridd, kommer itn eihåg vad jag ska titta efter på affären utan står bara och glor som en dumskalle ;-)

2010-02-03 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0