Salem al Fakir

Asså jag säger bara det, vi behöver inte ha nån mer deltävling i melodifestivalen! Tycker vi ska skcika Salem al Fakir direkt till Oslo!! Helt såld även fast jag var skit skeptiskt från början. Men jaa sånt händer och nu vill jag inte höra nå mer. Mena nu har svenska folket bara Salem och Ola att rösta på och jag mena man ska ju inte skicka Ola. Det säger ju sig självt! Å jag tar inte någon hänsyn till Darin heller (sorry Emelie haha). Salem or ingen alls! Punkt slut!

Övriga kommentarer från gårdagen, hmm. Ja jag gillade faktiskt Linda Pritchard, men hon kändes lite som Sveriges lite mindre sexiga version av Ukrainas Ani Loral som kom 2a i Eurovision 2008.

Jag gillade Anders Ekborg men det är kanske mer musikal. Tycker att han sjunger jätte bra men han passar kanske inte i Melodifestivalen. Han var för övrigt den som gjorde Tribute to Queen konserten som jag var på 2008.

Frispråkarn, Jenny Silver (vad sjutton hade hon på sig?) och Pain of Salvation sög! Så är det bara! Vet inte riktigt vad jag ska tycka om Jessica Andersson. Låter var väl erm fint (?) men jag gillar inte henne.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jennys låt tycker jag var bäst:)

Men gillar Salem också

2010-02-07 @ 12:43:45
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0