Nej jag har inte dött

Jag får ursäkta min dåliga uppdatering här i bloggen idag. Jag glömde helt enkelt bort att blogga innan jag gick till universitetet imorse. Sen hade jag glömt ladda batterierna i laptopen så fick roa mig med att spela spel på mobilen i några timmar då jag inte tycker att föreläsningen var speciellt bra. Jag hade faktiskt kunnat läsa precis allt i boken hemma. Men är ju trevligt att gå och träffa folk iaf. Efter åkte jag och Nina till Marieberg, vi skulle kolla på nya skor och handla. Jag hittade ingenting *snyft*. När jag kom hem var jag så hungrig att jag skakade så kunde inte göra något innan jag fått mat i magen.

Trot eller ej men precis när jag käkat klart ringde syster dyster haha. Hennes mobil har pajat eller håller på att paja så hon behövde min hjälp att hitta en bra och inte för dyr. Fick dock avbryta vårat lilla samtal efter 45 minuter då hon höll på bli galen på sin egen dator eftersom hon inte kom in på msn. Kan behövas om man ska skicka över bilder och annat. Få se när hon ringer upp igen.

Nu ska jag kolla på Legend of the Seeker tror jag, finns bara skit på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0