Mindre än 5 timmars sömn

Så blir det ibland. Hade filmkväll hos mig igår med massa folk och chips, dipp, gurka, morot å nå brasiliansk bärglass som Gabi bjöd på. Riktigt trevligt och vi såg 10 orsaker att hata dig. Seriöst det är en klassiker som man inte kan låta bli att älska. Folk började väl dra sig hem runt 22 utom Maria och Emelie. Så vi spelade lite 20 frågor, kanske inte som det skulle spelas men det var kul. Sen hängde Andreas på och hängde med oss ett tag. Maria gick väl hem runt 00 och då skulle Emelie skriva ut lite papper. Tror jag kom i säng lite i 01.

Var uppe före tuppen imorse kan jag säga. Sverige - Finland stod på schemat klockan 06. Det är självplågeri att gå upp vid den tiden kan jag säga. Gabi orkade inte ta sig hit, Andreas orkade inte ur sängen och ingen skymt av Markus så blev bara jag och Janne haha. Men det var kul och ja Sverige vann!! =D 3-0 riktigt bra spelat, finnarna hade inte en chans.

Kommer troligtvis vara trött och seg senare idag men förhoppningsvis har jag hunnit hem tills dess. Just nu är det lugnt så nu ska det skrivas rättsfalls referat och analys. Tar förhoppningsvis inte hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0