Längtar och längtar lite till

Jag vet att det här är helt oförståerligt för många av er som läser min blogg men jag längtar tills nya Formel 1 säsongen drar igång. Anledningen till att jag inte skrev så mycket om det förra året var helt enkelt att jag hade en racing svacka (om man nu kan ha det). Alla andra år har jag suttit som klistrad från start till mål, från första race till sista, har det kommit något emellan har jag fått panik. Men inte förra året, jag såg knappt hälften av racen och jag kollade inte från start till mål heller och jag brydde mig inte om jag missade ett race eller halva ens.

Men nu ska det blir ändringar på detta. Skärpning i mitt racing sinne! Det kommer bli mer racing i min blogg under race helgerna och så är det bara! Jag längtar så mycket att jag håller på spricka här i min ensamhet. Försäsongs testerna började nu i måndags, så det har varit 3 dagar den här veckan och så är det några dagar nästa. För att inte tala om att alla team nu börjar presentera sina bilar. Måste säga att det är en blandning av skräck och förtjusning. Men det gör ingenting, det team och den förare jag håller på ska presentera sin bil på onsdag nästa vecka. Hoppas att de presenterar en "killer" annars blir jag besviken haha.

Säsongen börjar den 12e Mars i Bahrain... ÅÅÅÅÅÅH Jag kan knappt bärga mig!! Låt denna månad gå fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0