Kan man vara mer trött

Jag har iaf insett att jag inte klarar av en hel dag om jag inte sover 8 timmar. Sov 5 inatt och jag har varit förstörd hela dagen. Det enda jag orkat med är att tvätta. Sen har jag legat och småsovit till och från på sängen. Mena vad är det här?! Jädra tur att jag varit ledig idag alltså annars hade det aldrig gått! Tom Markus påpekade att jag såg oehört trött ut. Hade ingen aning om att det syntes. Försöker iaf hålla ut till efter Vampire diaries kl 20. Sen blir det sova!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är likadan fungerar inte utan tillräckligt med sömn. Om jag inte sovit mina 7-9 timmar får jag ont i huvudet hela dagen efter det är helt extremt.

2010-02-18 @ 21:45:49
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0