Jävla bra utgång

Ja jag säger då det. För en gångsskull hade vi det skit kul ute på krogen. Vi dansade som dårar, sprang runt runt typ för killarna var ju som galna. Haha satte tom en lapp på en killes keps med mitt väsknummer i garderoben. Så skulle han hämta ut den till mig så fick säga att jag redan hade den men att han fick lappen så sa han: "åh ni tjejer bara luras".. awww stackarn! Vi shotade massa pigelin också! Skit gott! Så blev det en tequila och en drink.. muahahaha jag var on fire igår. På jätte bra humör och hade verkligen skit kul. Blev dock bara jag och Sandra i slutändan men ingen skada skedd vi hade roligt iaf.

Idag mår jag faktiskt väldigt bra. Över förväntan helt klart. Kvällen avslutades visserligen på Donken. Inte okej med snabbmat två kvällar i rad men vaffan vi var hungriga. Sen rumlade vi alla hemåt. Så idag blir det herbalife för hela slanten!

Tecken på en bra utekväll: det låter som jag kommit i målbrottet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0