Jag vill sova!!

Asså fy fan vad det var jobbigt att ta sig ur sängen. Man kan ju tro att det är måndag idag men nej det är faktiskt tisdag. Hur som helst hade jag hellre legat kvar i min säng. Vet inte om jag håller på bli förkyld eller nått, alla hemma hade börjat bli det och tydligen har flera här i korridoren legat sjuka. Låter ju ypperligt roligt. Eller? Nej jag vill inte och har INTE tid att bli sjuk. Räcker med att man redan har sömnbrist efter helgen. Kanske är därför man känner sig som man gör.

Det känns också som att det är kallt ute. Av någon anledning är det extra kallt i mitt rum när det är kallt ute. Det brukar inte slå fel men samtidigt har jag inte varit hemma på typ en vecka så värmen har väl inte riktigt kommit igång. Brukar ta några dagar uppenbarligen.

Om ca en timme måste jag dra mig till universitetet och träffa min grupp. Vi ska referera ett rättsfall. Just nu känns det lite surt eftersom de andra gruppernas rättsfall är max 10 sidor långt vårat är hela 27 sidor. Kan säga att det inte är vad jag är pepp på just nu men det är bara att bita ihop som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0