Isbit!!

Kom precis hem efter ca 7 timmar i Marieberg. Helt sjukt! Visst tar i vanliga fall lång tid att åka dit men idag tog det extra lång tid. Nästan 2 timmar faktiskt. Det är också helt sjukt man kan ju undra vad vi gjorde på vägen? Ja vi missade bussen i stan så vi tog en snabb fika och åkte med nästa buss 40 min senare. Såklart tog den världens omväg också! Sen när vi väl kom fram så var vi först på Elgiganten och konstaterade att deras utbud på små laptops sög och ännu värre var med med laptops med XP i. Så vi gick vidare till ONOFF. Självklart är det så mycket snö att man får gå runt halva Marieberg och tillbaka för att komma runt. De borde skaffa tunnlar! Väl där tog det sin lilla tid. Med personal som hellre snackade skit med varandra än hjälpte oss och för att marknadsföra en laptop som uppenbarligen inte fanns i lager. Så kollade vi lite till och kunde tänka oss nån annan så var det problem med den och så kom en kund emellan. Slutade med att det blev visningsexet av ena laptopen men det var tydligen ganska ny för den hade plast och lite sånt kvar på sig. Efter det bar det av runt halva Marieberg och tillbaka igen till IKEA där vi köpte lite grejer och massa ljus eftersom nu när det är kallt igen är det naturligtvis inte varmt i mitt rum. Slutligen hamnade vi på MAX där vi fick sitta i nästan en timme för att bussarna gick så sällan. Så blev lite vänta, åka lång bussfärd och sen vänta igen för att komma hem från stan och sen gå från bussen hem. Ja jag känner mig just nu som en isbit! Lite varm mjölk kanske sen ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Emilia

sökte retorik 7,5 hp o etik 7, 5 hp har du sökt? Vad har du isf sökt?

2010-02-24 @ 07:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0