Hur ska det här gå?

Min mission för dagen är att jag måste hålla mig vaken till 01:30 sen lär jag behöva hålla mig vaken i ca 2 timmar till efter det. Varför? Jo för att för mig börjar OS på allvar inatt det är Tre kronor som möter Tyskland i första matchen. Det är typiskt att det är sån tidsskillnad mellan Sverige och Vancouver. Allt kommer ju att vara mitt i nätterna. Vem har tid att sitta uppe varje natt? Inte jag iaf så är väl tur att jag inte följer allt.

Angående matchen då... ska bli riktigt kul att se hur det svenska laget spelar. Alla stora stjärnor är ju typ med eller många stora namn är det ju så det borde gå vägen. Mot Tyskland iaf som kanske inte är det bästa laget även om det låter som de är bättre än tidigare år. Men det ska inte vara något problem för svenskarna anser jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0