Helomvändning

Har legat däckad i två dagar. Men idag mår jag hur bra som helst. Har hunnit med en vända ner på stan och shoppat. Köpte ett par lackleggins, en t-shirt, ett linne, en kofta och strumpor. Allt detta för mindre än 500 spänn, hur bra som helst. Kommer inte behöva shoppa på länge. Det kommer inte vara någon idé att shoppa iaf eftersom jag planerar att gå ner några storlekar tills dess. Nu jävlar är det pepp pepp som gäller. Tog det beslutet igår kväll och jag är väldigt nöjd. Tror inte jag var riktigt redo sist jag sa det men nu får det vara nog.

Så idag mår jag underbart! Imorron blir det en helomvändning i min vardag. Bring it on!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Oh, lycka till!



Jag har loosat 4 kg sedan i December, är mycket nöjd!

2010-02-21 @ 16:16:20
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0