Fy bubblan

Fy bubblan vad det är kallt. När jag skulle upp imorse var det nästa så att om man stack en kroppsdel utanför täcket förfrös den. Inte roligt med andra ord! Jag vaknade också föra klockan idag, är det bra eller dåligt? Ont i huve har jag så det ska jag kurera på en gång, har inte lust att ha ont hela dan idag igen. Tror att jag sovit ganska bra iaf och känner mig pepp inför förhandlingsövningen i eftermiddag. Känns som att jag kommit på lite idéer istället för att vara helt blank förra veckan då jag inte ens fattade uppgiften.

Så nu blir det frulle, packa väska och fixa till det sista sen är det dags att dra till universitetet. Ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0