Fredag

Det är redan fredag!! Just nu sitter jag lite smått uttråkad och stirrar på skärmen framför mig. Mitt försök att sova länge idag lyckades inte så bra eftersom jag vaknade kl 08.30 och kunde inte somna om även fast jag låg kvar i sängen nästan 1 timme. Det är inte mycket på schemat alls idag.

Ska bara in i duschen senare i god tid inför kvällen. Blir kåren faktiskt, har inte varit där på evigheter och jag känner för att komma ut och dansa. Jag måste välja kläder också, ingen aning om vad jag vill ha på mig. Och så har jag tänkt att fixa till mig i lugn och ro, ingen stress med andra ord.

Annars då? Jo det är Formel 1 test för fullt som jag följer samtidigt som svenska rallyt började idag sen börjar Vinter OS också. Det är mest ishockeyn jag är intresserad av faktiskt, den tycker jag det är lite kul med konståkning. Jag vet visst är jag cool? haha

Men nu känns det som att det är dags för lite frunch! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0