För en gångs skull

När jag åkte från Uppsala idag gick bussen hur fort som helst, var i Enköping tidigare än jag skulle vara. När jag kommer till perrongen visar det sig att tåget som skulle gå 09.48 var försenat och skulle gå 12.45 istället. Det vill säga den tid mitt tåg skulle gå som också var 45 minuter försenat. Så jag körde faktiskt en "fuling" om man kan säga så. Jag tog det tåget som var försenat och kom till Örebro bara 10 min senare än jag skulle. Så tur i oturen kanske? Hade blivit galen om jag fått väntat på tåget.

Men nu är jag iaf hemma. Har läst igenom ett 27 sidor långt dokument inför imorron, vet dock inte om jag kommer ihåg så mycket. Kollar på paragraf 18 och 19 i MBL så jag har lite hum om vad jag ska ha koll på men ja jag kommer inte ihåg allt i detalj iaf.

Nu ska jag motivera varför jag valt att ta med en ****** ut i rymden. Jag berättar imorron annars blir det inget nytt haha. Sen ska jag äta något men matlådan står och tinar just nu så det får vänta lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0