Då var det slut

Sverige förlorade mot Slovakien imorse. Det innebär naturligvis att de åkte ur OS. Fan, jälva skit oc typ åt det håller. Vad ska jag nu roa mig med i OS-väg? Mena det är ju skit kul att sitta uppe hela natten eller gå upp kl 06. Okej det där var ironi, man gör det för att stötta Sverige liksom. Hur trött jag än varit så har jag suttit där och kollat. Ska jag nu behöva hålla på Finland för att det ska bli roligare att följa resten av ishockeyn eller kanske Kanada? Där är det fullt ös, medvetslös från början till slut. Jag är iaf lite kluven, ska jag kolla eller inte.

Ishockey är inte helt nyttig heller när det finns grabbar att kolla in. Big no no.. Men vill inte ha nån hårig gubbe här är det nästan lamkött haha.


Kommentarer
Postat av: Sandra

vad tror du om mig igentligen??;-) Skulle aldrig dissa melodifestivalen! Så ska givetivs gå ut efter isf.:-)

2010-02-25 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0