Vill sluta existera

Idag är en sån dag då jag helst bara skulle vilja försvinna. Inte synas, inte höras... Ingenting. Jag orkar inte. Så jag kommar isolera mig sen resten av dagen. Skulle inte tro att jag är nå vidare sällskap i vilket fall som helst så det är lika bra.

Har dessutom lite fix och trix att greja med i min uppsats. Det närmar sig verkligen slutet nu, det är jag tacksam för. Jag behöver något annat att tänka på så är det bara.

Tror för övrigt aldrig att jag jobbat så intensivt, under en längre period med någonting, någonsin! Jag är stolt över mig själv!

Kort och gott. Försöker ni kontakta mig idag, räkna inte med att jag svarar, jag vill vara ifred!

Kommentarer
Postat av: emmi

Hej!

Anmäl dig i Helgens blogg hos mig.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2010/december/helgens-blogg-tavling.html#comment



Om du inte gillar reklam ursäktar jag mig & du får ha en trevlig helg! :)

2010-12-18 @ 14:54:40
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0