Tron Legacy 3D

Kom precis hem efter att ha varit på bio med pappa. Lika mysigt som alltid. Vi såg Tron legacy i 3D. Jag måste säga att jag emellanåt hade svårt att fatta när det var och inte var 3D eftersom vissa scener är gjorda för att inte vara det. Antar att det är väl gjort om jag inte märkte det? Tycker annars att filmen var helt ok faktiskt, kanske inte den bästa man sätt men den var iaf värd pengarna att gå på. Nice film om man gillar Sci fi och action. Vi har även planerat att gå på Narnia någon dag, när är dock inte planerat än.

Nu ska jag hoppa i säng. Har inte tid att sova halva dagen imorgon när jag ska träffa typ alla på stan. Var först meningen att det skulle vara jag och Emilia sen blev det Anna och Emelie också. För nån timme sen fick jag reda på att Katarina och Elin också kommer. Kanske inte vad jag hade räknat med men antar att det är lika bra att alla träffas samtidigt även om jag nöjt mig med oss 4. Anledningen är väl inte okänd, jag är besviken kan man väl säga men säger bara, respekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0