Tävlar om en iPad

Jag måste nästan föreviga detta tillfälle. Jag tävlar om en iPad hos OnOff och man skulle skriva ett julrim på denna och jag kan helt säga att rimma är något av det som jag är allra sämst på. Jag står för det dessutom så brukar låta bli att lägga mig i sånna rimsaker och det lär dröja innan det blir några rim på mina julklappar!

Men tävlig iaf, man kan inte gå mer än lottlös eller? Så detta var mitt bidrag. Tyckte det var lite roligt varav varför jag vågar dela med mig av det i bloggen. Muahahaha (det gör inget om ni tycker det suger haha)

Inte mycket till bräda,
men något som gör att du glömmer städa
Du slipper surfa på en våg,
du fastna i nätet kommer du väl ihåg?
Varken sol, vind eller snö,
med denna present du kan ha kul på en öde ö
Som du kan skratta med denna
surfplatta.

Man var tvungen att ha surfplatta med i rimmet vill jag bara påpeka. Var tror ni, har jag någon chans? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0