Snart får jag åka hem!!

Sjuk hemlängtan har jag just nu. Om några timmar kommer pappa ner och hämtar mig. Ska bli så skönt att få åka bil och slippa ta tåg. SJ kommer hela tiden med diverse ursäkter så orka. Igår hade rälsen spruckit, liksom hallå? Men det är bra de är kreativa när det kommer till ursäkter. Så nej jag åker bil så jag vet att jag kommer hem i år.

Men innan pappa kommer har jag lite att stå i, måste diska, packa och fixa håret inför imorgon! Kan inte bestämma mig om jag ska ta stora resväskan eller den mellanstora. Dagens i-landsproblem! Men tror det är bästa att ta en väska för kläder och en annan för annat skit så man slipper rota igenom hela resväskan efter plattången. Jobbiga är att jag heller inte vet hur länge jag blir hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0