Sitter och väntar

Sådär nu är jag klar med ALLT. Så sitter och väntar på pappa. Brukar alltid vara så... Och som vanligt sitter jag och tror att jag glömt någonting men jag vet att jag inte gjort det. Typiskt det där. Men har jag glömt något så kan det inte vara något livsavgörande och då har mamma när jag kommer hem.

Därför sitter jag nu och roar mig med att limma min sko. En gammal vintersko som jag funderar på om det går att göra någonting åt. De skorna jag har nu är inte så varma när det är mer än -20 ute. Alltså måste jag fundera ut något annat. Jag har tänkt fixa extra ilägg i dem så de blir lite varmare men det blir ett problem att lösa i mellandagarna nu är det frågan och ett par tillfälliga skor eller om det bara är att slänga dem. Annars försöker jag klura ut vad jag ska ha för andra skor med mig, vore trevligt med några med högre klack till juldagen men pallar mitt knä en hel knäll på högklackat, det är frågan. Svaret känns ändå givet som nej, jag vill inte riskera något nu när det känts ganska bra i flera dagar.

Nej ladda ipoden med lite mer musik innan jag drar kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0