Orkar inte tänka mer

Den som inte skrivit uppsats intensivt i flera veckor vet inte hur det känns men jag ska försöka förklara det kortfattat. Huvudet känns 10 gånger så stort och det ekar där inne, jag skämtar inte och kroppen värker efter alla timmar framför datorn. Framförallt kan man inte sova på nätterna, svårt att somna, man ligger och snurrar samt att man egentligen inte har problem att komma upp eftersom man är som en zombie.

Idag är typ sista dagen. Jag har visserligen imorgon eftersom min handledare insåg att hon skulle ha tid att läsa den tills på onsdag iaf men jag orkar inte, har planerat att julhandla imorgon eftersom jag annars inte hinner! Sen fick jag inatt reda på att jag kan få skriva på uppsatsen tills på onsdag vid lunch. Men SNÄLLA sluta ändra tid! Just nu är jag så trött på skiten att jag bara känner att skitsamma om den inte är helt klar, att allt flyter jag gör opponeringen senare istället. Samtidigt kämpar jag med näbbar och klor eftersom jag VET att det inte är mycket kvar som behöver göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0