Lite ironi men tack ;-)

Jag vill bara påpeka att jag inte är sårad på något sätt. Jag vet att alla har pikat med glimten i ögat. För erkänn ni vill följa mig? Om inte så skulle ni ha blockerat eller slutat läsa! Jag var faktiskt inte helt seriöst när jag skrev föregående inlägg. Lite sanning låg väl i det men lite var också en act av trisstess då jag helt ärligt knappt varit online idag. Eller för att jag sitter isolerad med min jävla uppsats.

Men är absolut inte sur på någon eller så. Men är kul att några reagerat iaf. Måste ju innebära något? Mena vad gör man inte för uppmärksamheten? =)

Skämt å sido så är alla mina vänner väl medvetna om hur jag är och vad jag märkt hittills så är det ingen som inte tycker om mig fast jag är som jag är! ♥

Men nu måste jag ifrån datorn ett tag annars kommer ögonen gå i kors eller nått. Väldigt trött i ögonen är jag efter att ha suttit vid datorn och läst artiklar hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0