Lite bilder från Thanksgivingmiddagen/festen

Måste sägas att det var jättetrevligt i lördags. God mat, trevligt sällskap och lite för myket alkohol (för mig som inte druckit på evigheter iaf). Men om man ska tänka positivt så betalade jag inget inträde på krogen. Jag gick visst bara in och ingen sa åt mig, så det kan bli?!

Hela gänget som käkade, blev dock tre mindre eftersom de skulle på konsert sen.



Evelinas kalkon som ska vara med i hennes ansökan till att bli Zlatans hemmafru.




In i dimman!


Vi passade på att sminka Markus lite.


Erkänn att jag ser smart ut i brillor!


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-01 @ 21:28:40
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0