Idol-finalen 2010

Snart är det dags. Jag tycker det är superspännande. Det av två anledningar. Jag älskar Jay och jag vill att han ska vinna samtidigt som jag inte vill att han ska vinna. Jag vet det är lite komplicerat det där. Men faktum är att statistiken talar för sig själv. Mena hur bra går det för alla andra idol-vinnare? Den enda som egentligen gjort något är Agnes. Annars känns det som att det är tvåorna som kommit någon vart (om man bortser från förra årets idol, vart tog Calle vägen liksom?).

I vilket fall som helst, varesig Jay vinner eller inte så är han den totala vinnaren. Finns inte en chans i universum att han inte får släppa skiva iallafall!

Så nu beger jag mig till Catarina...

GO JAY SMITH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0