Har trotsat kylan

Nu kan jag iaf säga att jag gjort någonting idag. Var precis ner på stan och hämtade ut våra biljetter till Lucia movie night den 12 december. Eller rättare sagt det är bio hela natten från 23.30 den 12e till nån gång tidigt på morgonen den 13e. Hur nice är inte det? Man brukar få se 3 filmer, förhandsvisning sen brukar de ha lite tävlingar och så brukar de bjuda på snacks och något annat ätbart under natten.



Sen fick jag faktiskt in den teori jag behövde få in idag. Imorgon får jag jobba lite vidare med uppbyggnaden av min analys. Tror inte jag är helt på det klara än hur jag ska lägga upp den för att det inte ska bli rörigt. Alltså får det bli en mer praktisk dag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos <3

Går gärna in och var med och tävla om dagens blogg

Puss <3

2010-12-02 @ 19:48:00
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0