Fredag igen

Var det inte helg precis? Varför går tiden så jädra snabbt helt plötsligt? Jag börjar få lite smått uppsatsångest här. Men tanke på att det efter idag, tekniskt sätt bara är 3 arbetsveckor kvar, alltså 15 dagar att få ihop en uppsats. Sjukt eller var. Visst jag har kommit halva uppsatsen. Jag håller på med det som tar mest tid, men iaf. Jag kommer klara deadlinen om jag jobbar på inga problem. Så varför denna småångest som kommer krypande? Det är nästan så jag vill umgås med folk så mycket som möjligt att jag slipper tänka på det. Ska det krävas så har jag någon extra dag plus ca 1 veckas finslipning i mellandagarna.

Nej nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Tormodtirill

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-03-29 @ 11:33:30
URL: http://tormodtirill.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0