Fjärde advent

Det är helt sjuuukt vad tiden går. Var det inte nyss sommar? Denna termin har gått så jädra fort att jag blir galen. Den har varit väldigt intensiv redan från början också tycker jag. Och att det är julafton på fredag kan jag inte alls förstå. Trots snö och julmiddag i fredags har jag ingen julkänsla alls faktiskt. Det är konstigt men så är det. Bara att inse att julen är inte lika rolig nu som när man var barn. Eller så är det att man uppskattar andra saker nu än när man var barn. Har lite svårt att sätta fingret på det där faktiskt.

I vilket fall så kommer dagen spenderas med uppsatsen. Lyckos mig eller? Först blir det lite lunch i Tybble med Evelina och Gabi. Man behöver trots allt en paus ibland och jag vet att jag tagit alltför få pauser och det känns i kroppen.


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha jo det är lite svårt att undvika nu är nästan uppsatsen klar så nu tillkommer nästa problem... men jag vill bli vuxen skaffa jobb, lägenhet, lån och 5 veckors semester haha

2010-12-19 @ 16:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0