Det flyter

Är det bara jag eller är det sjukt krångligt att sätta ihop resultatet för att få ett bra flyt och ja det ska se bra ut. Man måste få med allt man vill ha med och inte glömma något. Inte för att någon skulle märka det kanske men för sin egen skull?

I vilket fall som helst, efter mycket om och men, några rivsår senare, lite hår mindre, så har jag äntligen flyt.. säger bara flyyyyt. Sen om det är bra eller rätt det får nog min handledare bedömma imorgon snart lämnar jag ifrån mig allt ansvar.

Uppsatsskrivande kan nästan beskrivas som en utdragen resa till psyket!

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: haha jag brukar aldrig muta honom. Men igår var jag tvungen, var för lat för att gå ner. haha.



Oh, fast hade velat ha den lila, är i en period nu där allt ska vara lila ;D

2010-12-15 @ 17:23:46
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emilia

haha ja det är precis vad det är... tänk då vad självdestruktiva människor är som väljer att skriva D-uppsats el tom master uppsats

2010-12-15 @ 18:23:10
Postat av: emilia

jag lider m dig men ska d va som typ uppsatsen+

2010-12-15 @ 22:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0