Åtgärder måste vidtas snarast!!

Med uppsatsarbetet har också en väldigt ful ovana kommit tillbaka. Jag har bitit ner mina naglar fullständigt. De som varit så fina hur länge som helst nu och så bara för jag hade tänkt att göra något fint med dem hos min moster försvann allihop. Det är inte så att jag slutar heller när de redan är borta utan jag har gått vidare på nagelband och runt naglarna och det är inte skönt. Speciellt inte när man får vatten på dem. Och tror ni jag slutar bita då? Nej det fortsätter iaf. Så nu har jag fått göra något åt det och något som alltid fungerat. Stopp och växt fungerar ju inte på mig, att det smakar skit verkar inte spela någon roll. Därför har jag nu roat mig med att täcka mina fingertoppar med sporttejp. Det är skitbra för man kan inte bita och den är vattefast samtidigt som den släpper igenom luft. Men jag är inte bitter! haha



Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha, måste genast kika på bilden!

2010-12-28 @ 17:22:15
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0